Moonsgirls

دختران ماه

حواست نیست  

                         به این حالی که من دارم

حواست نیست

                       که من چقدر دوست دارم

حواست نیست

                     همش گریه شده کارم

 

نفهمیدی من اونم که تورو تنهات نمیذارم

                   

 بهش نگو یه سالو ما باهم زندگی کردیم

 

نگو یه روز نبودم یه عمر گریه میکردی

                

بهش نگو که گفتی زندگی بی من نمیشه

 

قسم خوردی بمونی تا همیشه

            

  تا همیشه....

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت0:44---6 ارديبهشت 1391
اگر دورم ز دیدارت دلیلش بی وفایی نیست
وفا آن است که نامت را همیشه بر زبان دارد
وقت کردی به بلاگ منم سری بزن و با نظراتت منو راهنمایی کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:55 توسط zohreh| |


Power By: LoxBlog.Com