Moonsgirls

دختران ماه

بی وفا شد اون که میگفت

                               من تمام آرزوشم

خیلی سخته که بتونم

                             با حقیقت روبه رو شم

بی وفا شد اون که میگفت

                               من نباشم بی قراره

اون که میگفت

                        تا دم مرگ دیگه تنهام نمیذاره

بی هوا داره هواشو از نفسام پس میگیره

                                                 عاشقم کرده و حالا

         بی خیال از اینجا میره

 

میره تا بغض غریبی

                            تو گلوی من بشینه

میره تا روزای بد رو

                        بی نگاه من ببینه

بی هوا داره هواشو از نفسام پس میگیره

                                                 عاشقم کرده و حالا

         بی خیال از اینجا میره

 

این حقیقت خیلی تلخه

                               نمیتونم بپذیرم

تنها راه چاره اینه

                       که به خاطرش من بمیرم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mozhgan
ساعت22:47---11 آذر 1394
سلام اگه میشه لطفا اسم خواننده ی این آهنگ رو بهم بگید هرچقد سرچ میکنم نمیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:49 توسط zohreh| |


Power By: LoxBlog.Com